wtorek, 18 marca 2014

♥Początki♥

♥Hej wszystkim !♥
 witam was w moim pierwszym poście na moim blogu.
Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś o mnie (jak się nazywam, ile mam lat itd.) 
zapraszam zajrzeć najpierw
 na zakładkę "O mnie" oraz "Kontakt".
A następnie przeczytać tego posta do końca !


Czy blogowałaś już wcześniej ?
♥ Bloguję już nie od dzisiaj. Już ponad 2-3 lata się to za mną ciągnie 
ale zawsze po jakimś czasie się kończyło.♥

Kiedy zaczęłaś prowadzić poważny blog ?
♥Gdy w ok. wrześniu (2013)
założyłam bloga z koleżanką pomyślałam,że będzie on 
funkcjonował dość długo 
niestety nie było to prawdą .♥


Co się stało że przestał funkcjonować ?
♥niestety wczoraj zrezygnowała Zrozumiałam jej decyzję,jednak ja
jestem osobą upartą i szybko z rzeczy nie rezygnuję :)
więc tak oto tutaj jestem !♥ 

jakie posty planujesz pisać ?
♥lifestylowe♥
♥recenzje♥
♥przemyślenia♥
♥tematyczne♥
 i wiele innych. 

Ile będzie postów w tygodniu ? 
♥myślę,że nie da się tego tak dosłownie określić.
dnia i godziny nie zna nikt.
Ale przepuszczam, że mniej więcej 1-2 razy w tygodniu :)zależy od szkoły .
( również będę dawała znać na ask'u więc zaglądnijcie ! link w zakładce "kontakt" )♥

Kiedy pierwszy post ? 
♥oprócz tego którego piszę w tym momencie
 to wydaje mi się,że za około tydzień :) ♥

Do następnego posta !
Paa
~Natalia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz