wtorek, 25 marca 2014

♥Stay Strong♥



Cześć
Czasem wydaje mi się,że żyję na zupełnie innym świecie,
włączam relaksującą muzykę nie myślę o niczym, tylko o tym co czeka mnie za
jakiś czas,lub o sytuacjach które miały miejsce jakiś czas temu.
Owszem każdy z nas popełnia błędy których później się żałuje, ale wydaje mi się
,że z każdym krokiem powinniśmy je naprawiać bo później niektórych decyzji się żałuje.
Niestety nie wszystkie da się naprawić ale trzeba myśleć pozytywnie.Myślę sobie wtedy "nikt nie jest w stanie mnie zepsuć psychicznie"
czy też "jesteśmy silne, damy radę" nie ważne w jakiej sytuacji.
Kiedyś ktoś mi powiedział bardzo ważną dla mnie rzecz, mianowicie iż powinniśmy 
znajdywać POZYTYWY w takich sytuacjach.Zamiast narzekać np. na ból stopy
pomyśl o tym,że się postarałeś i zdobyłeś pozytywną ocenę na wuefie.
Czasem się poddaję i rezygnuję ale gdy już to zrobię niestety przeważnie strasznie tego żałuję. 
tak jak już mówiłam wcześniej. Nie poddawajcie się z byle powodu,
to,że jakaś osoba was nie lubi lub chce wyrzucić z siebie zbędne emocje i nie ma co robić w danym momencie
nie znaczy przecież,że mówi prawdę co nie ?
Stay Strong ❤️

(na obecną chwilę chciałam przeprosić za to że nie ma moich zdjęć ale niedługo się to zmieni !!!)
Do następnego posta !
Paa
~Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz