niedziela, 13 kwietnia 2014

♥Suprise♥

Hej, Hej,Hej !
Dziś mam dla was taki typowo Lifestylowy post.
Widzieliście nowy wygląd bloga ?
podoba się ? Bardzo dziękuję osobie która go wykonała dla mnie :)
w razie uwag piszcie ! :* 
Wczoraj urodziny obchodziła moja przyjaciółka
i postanowiłam, że miło by było gdyby sprawić jej jakiś
choćby mały prezent.
Z rana pojechałam do Empiku i kupiłam książeczkę
którą sama posiadam pt "kocham cię zayn" 
w której są różne quizy, horoskopy itd.
dorzuciłam do niej fioletową bransoletkę z serduszkami 
oraz czekoladę którą uwielbia.
Ogólnie wczorajszy dzień spędziłam bardzo pozytywnie.
Widać było ten uśmiech na jej twarzy podczas dawania 
prezentu. 
Po czym od razu pojechałam z mamą nad wagmostaw,
trafiłyśmy na przecudowną pogodę !
Gdy już musiałyśmy wracać, 
przyjaciółka zadzwoniła do mnie oznajmiając mi że robi imprezę
 następnego dnia (czyli dzisiaj) oraz ,że mam nie kupować jej prezentu. 
Ale jak to ja musiałam coś kupić, więc również udałam się do empiku 
a wyszłam z niego z książką Pretty Little Liars którą czyta.
Chciałam,żeby był to prezent taki w którym by mnie na długo zapamiętała
dołożyłam również żel pod prysznic na który przykleiłam kartkę z podpisem
"mam nadzieję,że nie będziesz już tak śmierdzieć.
pozderki Natalia", krem z ziaji kokosowy,
Opaska na włosy brokatowa z kwiatkami,
List przy którym aż miło mi się zrobiło gdy go czytałam
(choć sama go napisałam)
 Po wymęczeniu kalkulatora okazało się,że znamy się ponad 9 lat 
co daje ok 3285 dni. 
Pomadkę ochronną baby lips. 
Oraz bransoletkę którą zrobiłam sama
No i to na tyle ! Mam nadzieję,że może przyda wam się mój pomysł na prezent ! 

Do następnego posta !
Paa
~Natalia



1 komentarz: