sobota, 5 kwietnia 2014

♥ Common White Girl Tag ♥

Hej wszystkim !
Dzisiaj po raz pierwszy na moim 
blogu przedstawię wam 
TAG: " Common White Girl Tag" 
i od razu przejdziemy do pytań 

1. Ulubiony napój ze Starbucks'a?
Różnie, tak praktycznie to każda smakuje tak jak ta zrobiona w domu.

2. Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano?
Oj,bardzo mało. Ostatnio gdy zaspałam
bez pośpiechu ubrałam się,zjadłam śniadanie, umyłam zęby,
spakowałam się i takie inne zrobiłam w (uwaga!) 
6 minut !

3. Ile około selfies/sweet foci robisz dziennie?
około 10-15 :) 
hah

4. Ilu obserwujących i zdjęć masz na Instagramie?
mam 2 instagramy :) 
na jednym 25 zdjęć i 379 obserwujących 
a na drugim 23 zdjęć i 211 obserwujących. 

5.  Czy mówisz LOL lub OMG publicznie?
już nie zdarza mi się tak mówić.

6. Czy nosisz jeden element garderoby więcej niż jeden raz?
Spodnie

7. Czy jesteś rasistką?
Nie, i nie będę. 

8. Ile masz tweet'ów?
 Nie korzystam już z tweeter'a 

9. Instagram, twitter czy tumblr?
Instagram&Tumblr

10. Na jaką czynność poświęcasz najwięcej czasu?
W sumie to chyba na blog 
staram się,aby były dopracowane ( nie zawsze wychodzi, wiem) .

11. Kto jest twoim ulubionym youtube'rem?
Różnie,przeróżnie,naprawdę.

12. Jak często malujesz paznokcie?
W ogóle .
jak już to czasem bez barwnym 

13. Czy jesteś zakupoholiczką?
Nie, nie mam takich nagłych "potrzeb" kupowania ubrań.
Jeśli coś potrzebuję to mówię i to dostaję.

14. Ile razy oglądałaś "Wredne dziewczyny"?
pierwszy raz słyszę o tym filmie. 
nie oglądałam go ani raz. 

15. Czy posiadasz dużo ubrań?
Nie mam pojęcia.
Mam tyle,żeby mi starczyło :)
Więcej nie potrzebuję.

16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed tym, jak je zjesz?
Nie, na szczęście już przeszła na to moda.

17. Czy malujesz się codziennie?
Nie,nie i jeszcze raz nie.

18. Jakie są twoje średnie oceny w szkole?
4-5 :) 

19. Jak najczęściej układasz włosy?
Zazwyczaj mam je rozpuszczone z kitką zrobioną z grzywki.

20. Czy zawsze wyglądasz reprezentacyjnie/korzystnie?
Tylko wtedy gdy mam czas i chęć.

Do następnego posta !
Paa
~Natalia


1 komentarz: