niedziela, 30 marca 2014

♥Workout♥

Hei,Hei,Hei !
Skoro zaczęła się wiosna to oznacza,że
za kilka miesięcy już będzie LATO !
z racji tego,że podczas zimy nie bardzo się chciało (przynajmniej mi) 
"zdrowo odżywiać" i ćwiczyć regularnie
tak to w tę porę roku jaką jest oczywiście wiosna 
 trzeba się za to zabrać. 
Naprawdę staram się ćwiczyć codziennie,
jeść tylko zdrowe rzeczy i o regularnej porze dnia,5 razy dziennie.
 Może zabrzmiało to trochę skomplikowanie, ale nie jest.
U mnie bywa to tak,gdy postanawiam sobie,że zaczynam ćwiczyć to po tygodniu
już z tego rezygnuję, a szkoda. Tak jak ostatnio mówiłam,że nie wolno się
poddawać tak to teraz od 4 tygodni ćwiczę codziennie.
efekty są naprawdę bardzo widoczne.
Pewnie większość z was też ma takie postanowienie przed wakacjami
więc powiem wam z jakich ćwiczeń składa się mój trening !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
każde ćwiczenie robię starannie i powoli.
wykonuję je 30 sekund, przerwa 10 a następnie powtarzam je 3 razy.
choć na początku może się wydawać proste, to wcale nie jest.
sama chciałam zrobić dla was taki filmik ale skoro już taki istnieje
to korzystajcie z niego !
TUTAJ,TUTAJ

Mam nadzieję,że zainspirujecie się i też zaczniecie ćwiczyć !
Do zobaczenia w następnym poście !
Paa
~Natalia
(sama robiłam kolaż) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz